Ivula d.o.o. organizira jednodnevni seminar iz područja javne nabave koji će se održati 5.5.2017. u Puli.
SADRŽAJ PROGRAMA USAVRŠAVANJA
Predavanje – vrijeme | Teme nastavnog programa
|
8:30 – 9:00 | Registracija sudionika |
9:00 – 10:30
|
Izmjene u sustavu javne nabave po novom Zakonu o javnoj nabavi
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori |
10:30 – 10:45 | Stanka |
10:45 – 12:15 |
Otvoreni postupak javne nabave
· Početak postupka i rokovi za dostavu ponuda · Prethodna analiza tržišta, komunikacija naručitelja i gospodarskih subjekata · Specifičnosti izrade dokumentacije o nabavi u otvorenom postupku javne nabave · Određivanje predmeta nabave i podjela predmeta na grupe · Jamstva · Podugovaranje · Posebni uvjeti za izvršenje ugovora · Primjena trgovačkih običaja · Kriteriji za odabir ponude
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori |
12:15 – 13:00 | Stanka |
13:00 – 14:30 |
Kriteriji za kvalitativni odabir gospodarskih subjekata
· Osnove za isključenje gospodarskog subjekta · Kriteriji za odabir gospodarskih subjekata (uvjeti sposobnosti) · Dokazivanje kriterija za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta · ESPD obrazac
Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori |
14:30 – 14:45 | Stanka |
14:45 – 16:15 |
Dodjela ugovora o javnoj nabavi,
· Postupak pregled i ocjene ponuda · Odluke javnog i sektorskog naručitelja o Odluka o odabiru o Odluka o poništenju · Uvid u dokumentaciju postupka nabave · Završetak postupka javne nabave · Sklapanje ugovora o javnoj nabavi Predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori |
16:15 – 16:30 | Podjela potvrda o pohađanju radionice – programa usavršavanja. |
SADRŽAJ PROGRAMA USAVRŠAVANJA
NAZIV PROGRAMA USAVRŠAVANJA | Otvoreni postupak javne nabave prema novom Zakonu o javnoj nabavi |
DATUM ODRŽAVANJA PROGRAMA | 5.5.2017. |
MJESTO ODRŽAVANJA PROGRAMA | Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Pula Carrarina 5, 52100, Pula |
TRAJANJE PROGRAMA | Jednodnevno predavanje /radionica (8 nastavnih sati) |
KOTIZACIJA | 1.000,00 kn (PDV uključen u cijenu.) U kotizaciju je uključen ručak, prezentacijski materijal, kolegij blok i olovka. Uplata na IBAN HR2723600001102362883 sa pozivom na broj 00 OIB platitelja. |
PREDAVAČI | Ovlašteni treneri javne nabave, stručne osobe s višegodišnjim iskustvom u praksi: Daniela Banković Nada Gunjača |
PLANIRANI BROJ POLAZNIKA PROGRAMA | 50 |